Tuesday, 7 February 2012

nadziha raimi binti abdul rahim

                                                       
                                         


        salam..


nadziha raimi atau nute(wa kacang) ini adalah ex-kapel aku yg tak pernah aku lupa kan..
sayang tu masih ada tp sudah takde jodoh nk buat macam mana kan?

mmm...
aku kenal dia 10.11.2007.masa tu aku dengan dia berkenalan di "myspace".dia duduk di n.sembilan aku pula di JB. masa tu kawan-kawan jerk.

kadang-kadang kita org mesej-mesej kadang-kadang tak..
pada tahun 2009 bermula kisah cinta antara aku dan dia.
tarikh aku dah lupa. tp seingat aku,aku kapel dengan dia  esoknya  aku nak SPM .

sejak dari itu aku merasakan dunia ini memang indah.
aku asyik tersenyum sendiri saja.
tiap-tiap hari semangat je aku nak belajar.:))

tp sayang berakhir la kisah cinta antara aku dan dia. tak lama lepas tu tak silap aku esk nya aku ada peperiksaan sains.hubungan aku dengan dia berakhir dari cinta menjadi duka.
tersangat-sangat sedihnya hati. aku merasa kecewa sampaikan aku tak amik periksa kertas  1  keesokan hari.kadang-kadang aku terfikir memang "bodoh" kerana perempuan aku jadi tak tentu arah"menanggis,tak ambik periksa,dan macam-macam lagi aku buat benda bodoh.
mungkin itu hanya dugaan,pengajaran dan pengalaman buat diri aku ini.


dari dulu hinggakan sekarang sayang aku kat dia tak penah terpadam ataupun berkurangan.
selepas kita berdua berpisah,aku dan dia tak pernah contact lagi sehingga hujung tahun 2010.kami bertemu di facebook. gembira rasa hati aku dapat lihat muka dia walaupun dalam gambar.
tiap kali dia masukan gambar baru aku mesti copy gambar-gambar dia.tp dia makin montel + comel.suka aku tengok gambar-gambar dia.sejak itu kami selalu berhubung.
kadang-kadang main mesej kat  facebook.

kadang-kadang kat handfhone.
walaupun jauh tp aku merasakan sangat dekat jerk dengan dia.
aku pernah terfikir ingin bagitahu kat dia yang aku masih sayang kat dia.tp aku takut + malu.
kita berdua terus berhubungan sehinggakan aku dengan dia seolah-olah kawan baik.setiap saja aku ada masalah aku akan cerita semuanya kat dia.apa aku buat aku cerita,sihat ke tak pon aku cerita.aku dapat rasakan yang aku tenang sangat bila dia ada dengan aku walaupun dia  jauh disamping aku.


sudah beberapa hari aku  di batu pahat aku duduk dengan  kawan baik aku(kecix).
26.1.2011>dalam lingkungan pukul 10.00pm.
nute mesej aku ajak kapel dengan tak legah je aku balas mesej nute yang aku setuju. bahagia rasa hati aku.
tapi tak lama juga aku kapel dengan dia 2hari saja.
mmm.. itu aku yang buat keputusan  bukan nk balas dendam cuma aku ingin dia cari pilihan yang sesuai untuk dia.

sengaja aku bagitahu dia yang aku suda ad perempuan lain padahal itu cuma rekaan aku saja.maaf kan aku nute aku cuma nk kau bahagia tanpa aku. maafkan aku!


kini kau sudah ada penganti diriku.
aku harap kau bahagia dengannya.
aku harap dia pilihan tepat untuk kau.
terus terang aku cakap yang diri kau aku masih sayang.
ingin sekali aku berjumpa dengan kau empat mata tp itu semua tak akan berlaku. kadang-kadang aku menanggis bila aku teringatkan kau nute.terima kasih kau telah wujub dalam sejarah hidup aku terima kasih juga kau penah buat aku bahagia.
aku hanya mampu berdoa agar kau bahagia.

 maafkan aku jika aku ada buat salah.
maafkan aku kerana gambar-gambar kau aku masih simpan.

maafkan aku jika aku melukakan hati kau.
selama ini aku asyik merajuk dengan kau hanya semata-mata untuk kau pujuk aku.
tp sayang idea aku tak menjadi.
kau siap maki aku gila.hmmm..

terima kasih kerana  kau sadarkan aku yang ni aku gila.:))
 aku sayang kau sangat-sangat.
sumpah tulus dari hati.
kau akan kekal dalam hati ku sampai bila-bila.


salam..






         

1 comment: