Photobucket

Sunday 20 May 2012

wahai kau kekasih..
apa sebenarnya kau mahu??
apa sebenarnya rancangan mu??

aku masih tak mengerti apa maksud mu..
dengan ucapan sayang yang kau lafazkan dulu..
sedangkan kau tak mencintai ku..
adakah aku ini sengaja kau kenakan..

sebagai balasan hati mu dilukai oleh kekasih lama..
apakah itu benar??

wahai kau kekasih...
apa kau tahu hati ini amat terluka..

perih rasa nya...
teramat seksa ku rasa..
airmata sentiasa membasahi muka..

menggalir gugur di tanah..


wahai kau kekasih..
kau tahu aku seakan orang gila..

ketawa teringat gelak tawa mu..
menanggis bila teringat ucapan mu..

"7 bulan kau tak pernah cinta aku..
hati kau pada dia yang terdahulu dari aku"
mengapa??
mengapa kau terima aku dahulu sedangkan hati kau pada dia..

jelaskan padaku..
apa tujuan kau ucap cinta dan rindu pada aku..
apa tujuan kau tanya kesihatan ku..

apa tujuan kau buat aku mengharap kau cinta matiku..
katakan lah..
adakah ini semua kau ingin membalas dendam kepada kaum adam..
hah??
adakah betol??
tolong lah beri jawapannya...

aku buntu dengan tikah lakumu ini...
kau wanita bertudung..
tp sungguh tak ku menyangka apa yang kau lakukan..


wahai kau kekasih..

atas segala perbuatan mu dulu..
membuat aku muak dengan gadis bertudung..
dengan gadis berkelakuan baik..

atas perbuat mu itu jua membuat aku benci dan takot akan CINTA..
dan atas perbuatan mu itu membuatkan dunia aku kembali hitam..
gelap gelita,sepi sentiasa..


wahai kau kekasih..
terima kasih kerna pernah terima cinta aku..

terima kasih pernah buat aku semangat untuk jalani hidup ini..
terima kasih pernah ucap sayang dan rindu.

walau ia tipu helah mu..
terima kasih...
aku bersyukur tentang pengajaran yang telah kau beri..
aku hargai..
aku doakan kesejahteraan untuk kau..
harap TUHAN pimpin tangan kau ke jalan yang benar..




sunguh!!
aku benci kau!!
benci kau!!
tp aku sentiasa merindui kau..


No comments:

Post a Comment