Photobucket

Tuesday 20 November 2012

buat kau

terkadang aku seakan rindu akan dirinya yg jauh di sana..
aku rindu akan suaranya, marahnya, gelaknya, ceritanya.

walaupun dia tak pernah anggap aku ada tp aku tetap merinduinya..
dimata aku ini dia tersangat istimewa.
walaupun hanya sekejap perkenalan itu,
tp amat sukar untuk di lupakan..
jujur..
aku menyukainya tp apa dayaku jika dia bukan tercipta untuk ku...
lagipun aku ada apa untuk memilikinya..
perbezaan teramat jauh..
dia ibarat di atas puncak dan aku dibawah kaki..
memang takkan pernah terjadi.!

aku hanya mampu berdoa ..
agar dia sentiasa berkeadaan baik..
agar dapat pentunjuk yg benar..
agar dia berjaya dalam kerjaya..

aku harap lelaki pilihannya itu akan menjaga, menghargainya, dan ,memberi kebahagiaan keatas dirinya ..
aku harap lelaki pilihannya itu benar-benar jujur ke atas dirinya..
ucapan luahan ku..
"terima kasih atas pengenalan kita dahulu..
aku hargai walaupun sekejap..
aku harap sangat kau sentiasa bahagia..
pandailah kau pilih yg mana buruk yang mana baik buat hidup kau..
maaf jika aku pernah suka kau dahulu..
tp jangan kau takut aku takkan ganggu hidup kau lg lepas ini..
selamat tinggal.."




                                                                                                                         



                                                                                          csr

No comments:

Post a Comment