Photobucket

Friday 28 December 2012

***

maafkan aku ***..
mungkin kata kata aku agak kasar pada kau semalam..
sebenarnya aku sendiri pun tak tahu apa yg kena dengan aku..
mungkin aku hanya cemburu dengan kawan2 lelaki kau yg lain..
ataupun anggapan yg serong pada kau..
tp sebenarnya aku tak suka tertanya tanya dan tak suka di perbodohkan..

tp percayalah..
lepas ini aku takkak semak dalam hidup kau lagi...
kau mesti terasa dengan sikap aku semalam..
maafkan aku dengan tikah laku aku..

aku tahu dunia kita memang jauh berbeza..
ibarat si buruk dan si jelita..
ataupun si cerdik dan si bodoh..
lagipun aku dr keluarga yg tak mampu..

dalam hal ini mungkin aku yg salah..
aku seharusnya sedar yg memang aku tak patut suka akan kau..
memang aku jatuh cinta pada kau tp itu semua hanyalah mimpi yg takan terjadi..

dengan ini aku ingin minta maaf atas segala kesilapan aku pada kau..
maafkan aku ***..
maafkan segala salah aku..

aku akan selalu mendoakan agar kau sentiasa sihat..
aku doakan atas kejayaan kau suatu hari nanti..
harap kau pandai jaga diri kau baik baik..

selamat tinggal..
salam..
***

No comments:

Post a Comment