Photobucket

Sunday 6 January 2013

tentang membiarkan diri dibiasakan hancur

sudah selalu aku merasa seperti ini
bercinta separuh nyawa tp tak pernah menjadi
adakalanya di tolak lalu di caci maki..

apa lagi yang perlu aku lakukan

bila semua telah aku laksanakan
tetap tak pernah mencukupi lalu disampahkan
sedangkan selama ini kubagikan kebahagiaan
kubagikan setiap apa yang ku ada
kubagikan setiap yang diminta
tp tetap tak sempurna..

apa perlu aku lakukan lagi
adakah aku tidak pernah memenuhi jiwanya
sedangkan aku selalu mencuba menjadi sempurna dimatanya
tidak cukup kah itu ?
atau perlukah aku melutut merayu dan meminta-minta?
supaya kau tetap disisi...


kini..
ku koyakkan segala cinta..
ku buangkan segala rasa ..



kau pergi..
dan diri ini sentiasa rasa mati !


No comments:

Post a Comment